תפריט
דוחות לאחר השליחה:
דוח הודעות מפורט מאפשר לראות את פרטי כל ההודעות שנשלחו מהמערכת, בחלוקה לפי מספרי הטלפון אליהם ההודעות נשלחו וזמני השליחה. נגיע אליו מתפריט המערכת תחת לשונית דוחות:
לצד כל הודעה בדוח, מפורט סטטוס השליחה שלה לפי מפתח:
- נשלחה– שווה ערך ל- ההודעה הגיעה למפעיל הסלולרי, משם היא צפויה להיות מועברת
למכשיר הטלפון של הנמען. - התקבלה – ההודעה הגיעה בוודאות ובאופן תקין לנמען (הסטטוס השכיח ביותר).
- אושרה – ההודעה הגיעה ליעדה והנמען לחץ על קישור “אישור בקליק אחד” שהתווסף על ידי
השולח לנוסח ההודעה. - לא התקבלה – ההודעה נשלחה, לא הגיעה ליעדה וגם לא תגיע אליו. הסיבות השכיחות לכך
הן שהמספר לא קיים או שקו הטלפון מנותק/ אינו זמין תקופה ארוכה. - תחת תפריט הדוחות ניתן למצוא מגוון רחב של דוחות נוספים. ביניהם דוח הודעות עתידיות,
המאפשר למחוק הודעות שתכננו לשלוח בעתיד במקרה שחל שינוי, דוח שליחות חודשי, דוח
הורדת קבצים, דוח חיפוש הודעות לאיתור הודעות שנשלחו בעבר, דוח תגובות להודעות ועוד.